شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین

شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، با به کارگیری استانداردهای به روز جهانی و از طریق توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی با تمرکز بر راه حل‌های پولی و مالی می‌کوشد کسب و کار مشتریانش را با نگاه شرکای تجاری خود، توسعه داده و توان رقابت پذیری آن‌ها را بهبود بخشد.

محور اصلی فعالیت‌های شرکت کاسپین، ارائه راه حل‌های کاربردی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، شبکه‌های ارتباطی، پشتیبانی و مشاوره با تمرکز بر سازمان‌های مالی و پولی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای خدمات مورد نیاز آن‌ها است.

چشم انداز مصوب

چشم انداز مصوب

کاسپین شریک مطمئن و انتخاب اول فعالان بازار پول و سرمایه منطقه در افق 10 ساله

ماموریت مصوب

ماموریت مصوب

ارائه راهکارهای جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات با تکیه بر دانش، تخصص، خرد جمعی و نوآوری با هدف ارزش آفرینی برای فعالان بازار پول و سرمایه

ارزش‌های سازمانی مصوب

ارزش‌های سازمانی مصوب

  1. قانون مداری
  2. مشتری مداری
  3. پایبندی به ارائه خدمات و محصولات سبز در راستای توسعه پایدار
  4. نوآوری، خلاقیت و چابکی در ارائه خدمات
  5. به کارگری فناوری‌های نوین
  6. پایبندی به اخلاق حرفه‌ای با تاکید بر مسئولیت پذیری و نظم و انضباط کاری
  7. توجه به رشد و توسعه کیفیت زندگی کاری سرمایه‌های انسانی

هیات مدیره شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین

آخرین وضعیت سهامداران شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین

اطلاعات تماس شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین

آدرس پستی

آدرس پستی

تهران، خیابان شهید بهشتی، چهارراه تختی، ساختمان شماره 3 بانک پارسیان، پلاک 225

تلفن و دورنگار

تلفن و دورنگار

تلفن: 82152000 - 021 - دورنگار: 88733715 - 021

پست الکترونیک

پست الکترونیک

info@caspco.ir